Градската CUV (crossover utility vehicle) лайфстайл концепция Enduro на Hyundai Motor Company направи световна премиера на 11-ия автомобилен салон в Сеул. Името идва от Endurance, или издръжливост. Визуално Enduro комбинира дизайна на SUV с ендуро мотоциклет. Той е проектиран да бъде перфектен партньор за хора, водещи енергичен и атлетичен начин на живот. С комбиниране на груби и изчистени форми Enduro създава чувство за приключение и свобода за шофьора и пътниците.
В профил Enduro изглежда като кросоувър с повишен клиренс, SUV брони и прагове, които предпазват, но и говорят за мобилност и увереност. С-колоните са екипирани с уникални аероелементи, а страничните престилки имат стъпенка за по-лесно товарене на багажника върху покрива.
Отвътре Enduro е проектиран със същата страст като отвън. Hyundai Advanced Design Team е създал емоционална концепция, която създава чувство за динамика.
Арматурното табло и централната конзола предлагат комбинация от хоризонтални и вертикални елементи, които се отличават със спортен и издръжлив характер. Салонът изглежда проектиран около шофьора, създавайки динамична атмосфера.
RM15 (Racing Midship 2015) пък е с агресивен стил и средноразположен двигател, с който Hyundai Motor показват страстта си към моторните спортове и развитието на напредничави технологии. Основната структура на RM15 е базирана на алуминиева пространствена рама, облечена в леки и здрави панели от карбонови полимери (CFRP). Панелите са оцветени в характерните за компанията цветове и лого на N бранда (синьо, черно, червено и Hyundai синьо), които могат да се видят на рали колата Hyundai i20 WRC.
Двигателят е Theta 2.0 литра T-GDI, монтиран зад салона и пред задната ос, оптимизирайки разпределението на масата. 4-цилиндровият турбомотор е с 300 к.с. при 6000 об/мин и задвижва задните колела през 6-степенна механична трансмисия. Максималният въртящ момент е 383 Нм при 2000 об/мин, а времето за ускорение от 0 до 100 км/ч само 4,7 сек.