В Хонда се променили подхода си на развитието на задвижващата си система във Формула 1. Това заяви спортния шеф на компанията за F1 Юсуке Хасегава. Японците и тази година са далеч от нивото на водещите производители на мотори – Мерцедес и Ферари.
Двигателите им не са достатъчно надеждни и мощни. В последните състезания преди лятната пауза все пак се забеляза напредък, който позволи на Макларън да спечели първи точки за сезона. Хасегава обясни, че в екипа са променили подхода си.
„Променихме начина си на развитие, каза Хасегава пред motorsport.com. – Вече не се интересуваме толкова от дино тестове с един цилиндър. Можем да проверим различни фактори, елементи или много концепции с блока с един цилиндър,
Но сега разбираме, че трябва да проверяваме тези неща с блока с всички 6 цилиндъра, за да уточним окончателно спецификацията ни. Тестовете с единичен цилиндър са важни, но за да извадим повече скорост трябва да проверяваме резултатите с 6 цилиндъра.“
През този сезон в Хонда имаха доста проблеми с хибридната система MGU-H. След подобренията за Силвърстоун обаче Хасегава смята, че Хонда може и да се е справила с тези трудности.
„Много време ни отне да решим проблемите ни с MGU-H, каза японецът. – На дино тестовете е трудно да се разбере какво се случва в тази област. Смятаме, че вече сме ги решили. Трябва да потвърдим това и на пистата.“