Реакциите на пилотите на Рейсинг Пойнт, Макларън и Уилямс след квалификацията за Гран при на Китай.
Рейсинг Пойнт
Серхио Перес (12-и)
„12-о място е добър резултат – бяхме на по-малко от десета от Q3, така че съм доста доволен от представянето ни с оглед скоростта ни в тренировките. С перфектен тур можеше и да намерим място в топ 10, но вятърът усложни ситуацията на трасето. Битката в средата на колоната е толкова близка, че и най-малкият пропуск струва скъпо. Бих предпочел 11-а позиция, но и тази е добра. Не е ясно кои гуми са по-добри за старта – софт или медиум, но ще прегледаме информацията с инженерите и ще вземем решение. Изборът ни е свободен и смятам, че с добра стратегия бихме могли да гоним точки.”
„We were less than a tenth away from making Q3, so I feel quite happy with our performance considering our speed in practice. With a perfect lap we could have made the top ten, but the windy conditions made it tricky.“ ?️ @SChecoPerez#F1 #ChineseGP ?? #Race1000 #MakeItCount pic.twitter.com/UbcZX4NPTH
— SportPesa Racing Point F1 Team (@RacingPointF1) April 13, 2019
Ланс Строл (16-и)
„Разочароваща квалификация. Чувствам, че не извлякох всичко възможно, така че класирането определено можеше да е по-добро. Все още не съм на 100% доволен от колата и допуснах грешки в обиколката си, които ми костваха няколко десети от секундата. Състезателното ми темпо е сравнително добро и вярвам, че утре можем да сме по-силни. Що се отнася до съботите обаче, трябва да оправим някои неща, за да отключим нужния потенциал. В Австралия от 16-и на старта завършихме девети. Няма причина да не сторим същото и тук.”
Макларън
Карлос Сайнц (14-и)
„Доста съм разочарован от това 14-о място, но още в третата тренировка видяхме, че влизането в Q3 ще е много трудно. С идването в Шанхай бяхме наясно, че пистата е трудна за нас и ще изложи на показ ограниченията ни. Все пак смятам, че се справихме и квалификацията ни бе прилична. Може би изгубих една-две десети от секундата на отделни места в последната си обиколка, но като цяло мисля, че извлякох кажи-речи целия потенциал на колата.”
Ландо Норис (15-и)
„Денят не се разви така добре като предходните два уикенда, но според мен ситуацията не беше ужасяваща. Все още имаме известна работа по колата. Общо-взето нямаше какво още да извлека днес. Това трасе просто не пасва на болида ни. Трябва да се трудим в тази посока.”
? The chequered flag waves on Q2 and our qualifying session, with Carlos finishing P14, Lando P15.#ChineseGP #Race1000 ?? pic.twitter.com/Png6MGekzw
— McLaren (@McLarenF1) April 13, 2019
Уилямс
Джордж Ръсел (17-и)
„17-а позиция на старта определено е по-добро класиране в квалификацията, отколкото очаквахме този уикенд. Сесията ни бе прилична. Приближаваме останалите и сме малко по-конкурентоспособни като отбор. Разбираме по-добре колата, извличаме повече от настройките и това ни позволи да подобрим в известна степен времената си в обиколка.”
Didn’t maximise the lap but we’re getting closer!
Starting P17… let’s make the most of it ?#F1 #ChineseGP ?? @WilliamsRacing pic.twitter.com/b4z5oB8L1K
— George Russell (@GeorgeRussell63) April 13, 2019
Роберт Кубица (18-и)
„Квалификацията бе изненадваща по отношение баланса на автомобила. При първото си излизане се борех с огромна нестабилност на задната част – не го очаквах, тъй като през целия уикенд досега предницата създаваше проблеми. Трябва да опитаме да разберем какво стана, тъй като се случи изненадващо.”