И 4-те коли, използващи задвижващи системи на Рено, ще бъдат с нова спецификация на хибридната система MGU-K в Гран при на Китай. Целта е с нея да се отстранят проблемите с надеждността от началото на сезона.
И двамата пилоти на Рено – Нико Хюлкенберг и Даниел Рикиардо, отпаднаха в Гран при на Бахрейн заради проблеми с моторите. Карлос Сайнц от Макларън пък не завърши в Гран при на Австралия заради повреда именно в системата MGU-K.
Хюлкенберг потвърди, че след проблемите в Бахрейн в предстоящия кръг в Шанхай ще кара с нова задвижваща система. За него тя ще е 2-а за сезона при разрешени само 3. А това почти сигурно означава, че той ще трябва да изтърпи наказания в стартовата решетката в хода на сезона.
„Получих повреда в задвижващата система и е жалко, че изпуснахме страхотен резултат на Сахир, каза Нико. – Работихме по надеждността на двигателя, за да се справим със ситуацията.
Очевидно от началото на сезона имахме някои проблеми с MGU-K. И за Китай всички коли с мотори на Рено ще са с нов дизайн на тази система. С нея сме уверени, че проблемите ще бъдат разрешени.“
Presenting our #Race1000 looks! #RSspirit #ChineseGP pic.twitter.com/yDZLQd20sG
— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) April 11, 2019