Alfa Romeo България откри обновения си шоурум с впечатляващ 3D мапинг, коктейл и презентация за историята на бранда. На церемонията по откриване присъстваха много гости, фенове и клиенти на марката, екипът на Alfa Romeo и медии.
“С обновяването на моделната гама на Alfa Romeo, с Giulia и Stelvio, и увеличаващия се пазарен дял в България и в световен мащаб, реновирането на шоурума за нас беше естествен и дългоочакван момент“, каза Димитър Стоименов.
Общата изложбена площ заема 450 кв. м., върху които са разположени осем експоната. Сервизната част е с обща площ от 550 кв.м., като включва приемна сервиз и склад за резервни части. При откриването, на паркинга пред шоурума бяха наредени и исторически автомобили, които са легендарни модели за Alfa Romeo.
Ауто Италия подготвя откриването на още един обект.
Той се намира в западната част на град София, с вместимост за експозиция и сервиз 1900 кв.м. Общата инвестиция в обектите възлиза на над 2 000 000 лв. Около 500 000 лв. са вложени в оборудване и корпоративна визуализация. В двата обекта на FCA са внедрени най-новите стандарти на марката за визуална идентичност и подредба. Обособени са няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.