Спортният директор на Ред Бул Кристиан Хорнер отрече появилите се слухове, че отборите със задвижващи системи на Хонда работят със занижени режими, тъй като японските агрегати имат проблеми с вибрации при голямо натоварване.
„Няма абсолютно никакви проблеми с вибрации, които да сме открили при нашите излизания на пистата.“ Това каза Хорнер след 3-ия ден от изпитанията пред racefans.net. „Не съм много сигурен откъде излезе тази информация.“
Хорнер заяви още, че в тима са успели да интегрират успешно новия двигател на Хонда RA619H в шасито, заради познанията, които са имали от Торо Росо. Малкият тим на Дитрих Матешиц ползваше японските мотори миналия сезон.
„В технологичния център на ред Бул имаха много добра представа какво да очакват от Хонда“, обясни Кристиан. „Работните взаимоотношения с Хонда и комуникацията с тях бяха силни. Внедряването на агрегата в шасито беше едно от най-добрите, ако не и най-доброто, което съм виждал при нас.“
Хорнер потвърди също така, че в тима са експериментирали с използването на настройки с по-малка притискаща сила. И това е било с цел да се разберат по-добре новите правила за аеродинамиката като реални ефекти на пистата.
Той подчерта, че в тима са се съсредоточили върху своята собствена програма. И за момента колата RB15 изпълнява поставените цели.
Bringing it home for the day ? @Max33Verstappen completes a solid afternoon with 109 laps and a best time of 1:18.787 ? #F1Testing pic.twitter.com/CyG1yP8Q8F
— Red Bull Racing (@redbullracing) February 20, 2019