Даниел Рикиардо ще трябва да изтърпи още две наказания за смяна на задвижваща система до края на този сезон. Австралиецът получи няколко повреди в мотора през годината досега и дори вече използва 5-и нерегламентиран двигател от уикенда за Гран при на Австрия. До края на сезона обаче остават още цели 9 състезания и според Ред Бул задвижващата система в колата на австралиеца ще трябва да сме смени веднъж преди новата спецификация да бъде въведена, и втори път заради нейното пускане в Гран при на Русия.
А това означава използване на неразрешени от правилника 6-и и 7-и двигател за сезона и изместване с 10 места назад в стартовата решетка. „Разочароващо е, но не можем да направим нищо, заяви главният съветник в Ред Бул Хелмут Марко пред motorsport.com. – Сигурен съм, че Даниел ще трябва да смени двигател 2 пъти, което означава 10 места назад на старта. Най-вероятно първото ще е на Монца. Това е сезон, какъвто не сме имали никога досега.“
Марко също така смята, че въпреки направените подобрения по колата, те няма да бъдат достатъчни за това пилотите му да се борят за челните позиции в следващите състезания. В Унгария Квят и Рикиардо завършиха 2-и и 3-и, но това се дължеше на характеристиките на трасето и проблемите на съперниците.
„Хунгароринг не беше писта, на която мощността има важно значение. Ъпдейтите ни обаче проработиха и цялата кола е много „по-събрана“ и пилотите имат увереност. И да направим това точно преди лятната пауза беше много важно. Но на Спа и Монца ще бъде много различно. Имаме нужда от дъжд в Белгия, за да сме близко до челото. С този дефицит на мощност просто е невъзможно.“