ФИА разреши на отборите да поставят огледалата за задно виждане върху предпазния ореол (halo). Причината за това е оплакване на част от пилотите от началото на сезона, че не виждат почти нищо в огледалата заради самото halo и разположението на задното крило.
Това може да стане при спазването на всички досегашни правила за огледалата, сред които са минимални размери от 150 мм дължина и 50 мм широчина и способността на пилота чрез тях да вижда буквите и цифрите, разположени зад колата, които са част от специалния тест на ФИА,.
Освен това има и ново правило, че всяка част, която е разположена до 20 мм от структурата на halo, трябва да бъде разделена на отделни пластове, за да не се използва тя като аеродинамичен обтекател. Смята се, че с това разрешение за поставяне на огледалата върху ореола някои от отборите ще се опитат да извлекат аеродинамични предимства
Освен това огледалата не могат да бъдат монтирани и върху ореола и върху шасито, защото по този начин свалянето на halo щяло да стане по-трудно. Върху огледалата, поставени върху ореола, няма да може да бъдат слагани и камери.