Кевин Магнусен смята, че тазгодишната кола на Хаас е по-постоянна и лесна за каране, благодарение на което тя е една от най-бързите в средата на колоната. В Австралия тя определено беше 4-ата по сила, но заради проблеми при смяната на гумите в бокса той и Ромен Грожан не завършиха състезанието.
В Бахрейн обаче Магнусен завърши 5-и, а в последния кръг в Китай вървеше 7-и, зад пилотите на Мерцедес, Ферари и Ред Бул, преди на трасето да излезе кола за сигурност и да разбърка реда и стратегиите.
“Няма да е лесно да запазим нивото, с което започнахме годината, обясни Магнусен по време на пресконференцията на ФИА в Азербайджан днес. – Тръгнахме с добра кола, но нямахме перфектен старт на сезона с проблемите в бокса в Австралия. Трябва да изчистим грешките ни. Представянето ни зависи и от това какво ще направят Рено и Макларън.
Тази година с колата е по-лесно да се работи. По-лесна е и за настройване и е по-предвидима. Тя е по-добра от миналия сезон и по-постоянна. Миналата година постоянството не ни беше силна страна. Предпочитам да имам по-предвидима кола в задната част.”
Третият пилот, участващ на пресконференцията – Нико Хюлкенберг, заяви, че битката на неговия тим Рено ще бъде за 4-ото място с Хаас и Макларън, а не с тимовете в топ 3. „Битката ще е с Хаас и Макларън, каза германецът. – Ще има голямо състезание по отношение на развитието на колата. Добрите резултати от началото на сезона ни помагат за създаването на добра атмосфера в тима.”