Силно каране на Фернандо Алонсо и Казуки Накаджима през нощните часове изведоха прототипа на Тойота №8 начело в 24-те час на Льо Ман. След 18-ия час екипажът, за който понастоящем кара Себастиан Буеми, има 40 сек аванс пред Тойота с номер 7, пилотирана от Майк Конуей и съотборниците му Камуи Кобаяши и Хосе Мария Лопес.
Преди това Тойота №8 беше натрупала изоставане от 2 минути, но двукратният шампион във Формула 1 и Накаджима направиха страхотни серии от обиколки, като японецът бе този, който изведе екипа си начело, изпреварвайки Кобаяши.
Движещият се на 3-а позиция прототип на SMP Racing с болида BR Engineering BR1 с №17 до 8-ия час отпадна, след като Матевос Исаакян излетя на завоите Порше и разби задницата на колата. След дълги приготовления той все пак да докара колата до бокса, при опитът му да рестартира прототипа, моторът изпуши и това бе края за състезанието за екипа.
Така на 3-а позиция излезе Rebellion R13 №3, зад волана на който сега е Матиас Бече. Той и съотборниците му Густаво Менезес и Томас Лоран изостават на цели 10 обиколки от водещата Тойота. На 4-а позиция е Rebellion R13 №1 Андре Лотерер, Бруно Сена и Нийл Джани, като към 18-ия час зад волана е Лотерер, който е на по-малко от 25 сек от Бече и битката за последното място на подиума продължава.
В клас LMP2 начело е екипът на G-Drive Racing с номер 26 с Oreca 07 с Жан-Ерик Верн. В LM GT Pro води Михаел Кристенсен с Порше 911 RSR, а в LM GT Am също на първо място е Dempsey Proton Racing с Порше 911 RSR, пилотиран от Кристиан Риед.