Начало Автомобили Honda разкрива инженерните тайни за най-силния, най-безопасния и най-динамичния CR-V

Honda разкрива инженерните тайни за най-силния, най-безопасния и най-динамичния CR-V

54
0

С добре обмислените дизанейрски и инженерни програми новото поколение на Honda CR-V се отличава с най-здравото и най-усъвършенстването шаси в историята на модела. Благодарение на новата конструкция е получена нискоинерционна и изключително устойчива платформа, изработена от съвременни олекотени висококачествени материали. CR-V е настроено не само според европейските стандарти, но и да очарова шофьорите с впечатляващи показатели, които могат да бъдат усетени дори и при много високи скорости.

Системата Real Time AWD предлага още по-добра стабилност при завой и подпомага автомобила при изкачване на наклони, докато новите окачване и кормилна система осигуряват водещо в класа динамично управление и лидерска позиция за Honda по отношение на активната и пасивната безопасност.                

Съвременни производствени процеси

За първи път за шасито на CR-V е използвана високоякостна горещо валцована стомана от ново поколение, като от нея са изработени 9% от шасито на модела, а резултатът е допълнителна здравина в най-застрашените при удар зони и намалена като цяло маса на автомобила.

При производството на модела е използвана комбинация от високоякостни стомани, ковани под налягане съответно от 780 MPa, 980 MPa и 1500 MPa, тя съставлява 36% от новия CR-V спрямо 10% при предишното поколение. Благодарение на това здравината на автомобила е нарастнала с 35%, а устойчивостта срещу усукване – 25%. Процесът на асемблиране също е иновативен и неконвенционален, като първо е сглобена цялата вътрешна рама, а след това външната

Подобрени динамика и комфорт

По-ниските рамене на предното окачване тип MacPherson осигуряват високо ниво на странична устойчивост при линейно управление, докато новото задно многоточково окачване осигурява геометрична стабилност за по-предсказуемо управление при висока скорост и върхов комфорт на возията. Кормиланата система е с двоен пиньон с електрически усилвател и променливо отношение, специално настроено за европейските потребители, така че воланът на CR-V ще дава изключително добра обратна връзка, съчетана с леко и точно управление.

Agile Handling Assist (AHA) и Real Time AWD

За първи път CR-V е обзаведен със системата Honda Agile Handling Assist (AHA). Електронната стабилизираща система е специално настроена за европейските пътни условия и характерния за шофьорите от Стария свят стил на управление. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и по-предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътни ленти и при навлизане в кръгови както при висока, така и при ниска скорост.

Най-новата технология на Honda за четири задвижващи колела – Real Time AWD със системата за интелигентен контрол е налична като опция за модела. Благодарение на подобренията в нея до 60% от въртящия момент могат да бъдат предавани към задните колела при необходимост.

Водещо ниво на безопасност в класа

Както при всички автомобили Honda новата платформа на CR-V включва структура на каросерията от ново поколение (ACE™ – Advanced Compatibility Engineering). Тя абсорбира енергията при челен удар чрез цяла мрежа от свързани помежду си защитни клетки. Както винаги в Honda са помислили тази конструкция да предпазва не само автомобила сам по себе си, но и намалява вероятността от евентуални щети по другите коли, участници в ПТП.

Системата за пасивна безопасност ACE™ е допълнена от набор от умни асистенти, обединени под името Honda Sensing®, като тази патентована технология е налична още от базовите нива на оборудване. Тя включва асистент за спазване на пътната лента, адаптивен круиз контрол, сигнализация за челен удар и спирачна система за смекчаване на удара.

Очаква се доставките на новото поколение на Honda CR-V в Европа да започнат от есента на 2018 г. Първоначално моделът ще се предлага с 1,5-литров турбобензинов двигател VTEC TURBO, а от началото на 2019 г. гамата ще бъде допълнена и от хибридна версия.