Екипажът Дидие Малга/Ан Бонел с Рено Зои спечели Еко Рали България 2018. Французите се справиха най-добре с етапите от София до Вършец и обратно, в кръга от Световната купа на ФИА. Малга/Бонел оглавиха класирането за в надпреварата за електромобили, като още в първия състезателен ден двамата задържаха аванса си до самия фина.
Второто място е за испанците Хавиер Молто/Лорен Серано (БМВ i3), а подиума допълниха Калин Дедиков/Георги Павлов, също с електромобил на баварската компания. Тимът Ре Спорт на Дедиков/Павлов грабна и купата в отборното класиране, след като вторият им екипаж Александър Шахов/Антоанета Дедикова се класира на 6-о място в генералното.
С победата на френския тим, родната за тях марка Рено взе купата при конструкторите, следвана от БМВ и Тесла. Именно с Тесла бяха най-добрите дебютанти – Милен и Радослав Маринов (Топ-рентакар) – 4-о място.
Освен кръг от Световната Е-Купа, Еко Рали България 2018 бе и част от т. нар. Балканска Еко Купа, в която влизат още рали Хайтек Еко-Мобилити в Гърция и Тесла Рали в Сърбия.
В ранглистата за регионалния шампионат победители станаха Дедиков и Павлов, а България е водач в класирането по нации. В Националната купа за хибридни автомобили, както и в Балканската, триумфираха Антоний Попхристов/Никола Урдов (Индустриал Комерс, Хюндай Ионинг Плъг).
Специалната купа на Общините отиде в ръцете на рали-легендата Стоян Апостолов и дъщеря му Павлина Апостолова, които бранеха честта на община Бургас. Втори се класира отборът на Столична община, който взе това място и в отборното класиране.
Най-добре представилият се дамски екипаж пък бе този на Атанаска Иванова/Силвия Николова (Екарс.БГ, Рено Зои). Общо 19 машини – 17 електромобила и 2 хибрида, взеха участие в Еко Рали България, с което надпреварата подобри миналогодишното си постижение от 15 екологични возила.
Следващият кръг от Световната купа на ФИА е Солар Кар Рейс в Япония, следвано от рали Ню Енерджис в Полша.