И двете коли на Тойота бяха дисквалифицирани от 6-те часа на Силвърстоун, 3-и кръг от Световния шампионат за издръжливост.
Екипажът с номер 8 на Себастиан Буеми, Фернандо Алонсо и Казуки Накаджима спечели състезанието, като изпревари колегите си с Тойота №7 – пилотиран от Майк Конуей, Камуи Кобаяши и Хосе Мария Лопес с 16.913 сек след оспорвана битка.
След финала се оказа, че и двете машини на японците не са издържали теста за огъване на планката на колата на пода. Така победата отиде при Rebellion Racing с номер 3, управляван от Густаво Менезес, Матиас Бех и Томас Лоран.
Предната част на планката в Тойота 8 се е огънала с 6 мм при натоварването от 2500 N от дясната си страна и 8 мм от лявата. При Тойота 7 отклонението е било по-различно – и от двете страни с по 9 мм.
От Тойота обявиха, че и при двете коли е имало счупвания на планката на пода заради новите бордюри на Силвърстоун. И това е довело до неиздържането на теста за огъване. Според стюардите обаче тези нови бордюри е трябвало да бъдат предвидени и здравината на планката да е съобразена с тях.