Един питстоп за смяна на гуми ще направят пилотите за Гран при на Италия. Налични за уикенда на Монца са типовете суперсофт, софт и медиум.
Същите бяха на разположение на пилотите и в отминалия кръг на Спа, където всички без проблеми изкараха цялата дистанция с един бокс. А на Монца нивата на износване ще бъдат по-ниски заради по-малкото бързи завои.
Очакваната стратегия за пилотите в топ 10 от квалификацията е стартиране със суперсофт и преминаване към софт около средата на дистанцията. Ако при някои деградацията е по-голяма, може и да се предприеме минаване към медиум.
За тези, които не достигнат до 3-ата част на сесията за място на старта, е възможен алтернативен подход – потегляне със софт и смяна към суперсофт след преполовяване на състезанието.
По правилник пилотите трябва да заделят по един комплект суперсофт за 3-ата част на квалификацията и по 1 софт и медиум за състезанието, като само единият от двата е задължителен за използване.
Минималното задължително налягане на предните гуми трябва да е 22.5 psi, а на задните 21.5 psi. Максималният разрешен кембър на предните гуми е -3.00 градуса, а на задните -2.00 градуса.
Изборът на типове гуми на всички пилоти за уикенда на Монца можете да видите на графиката вдясно: