Екипът на Мейнър Маруся води преговори с Мерцедес за доставка на двигатели през следващия сезон. В момента най-слабият отбор в решетката ползва миналогодишния двигател на Ферари, но иска догодина да се присъедини към клиентските отбори на немската компания. Ако в Лотус сключат дългоочакваната сделка за продажбата на по-голямата част от дяловете си на Рено, Мерцедес ще могат да поемат друг екип на тяхно място.
„Водихме няколко разговора с тях за двигателя и те проявяват интерес да навлязат в конкурентната среда, заяви спортният шеф на Мерцедес Тото Волф. – Днес използват мотори на Ферари, но те са млад отбор, който трябва да се срещне с всички доставчици преди да реши кое ще е най-добре за него. Затова говорим с тях.“
Тази година Мерцедес трябваше да получат специално разрешение от ФИА да имат четири клиентски отбора, защото по правилник един производител може да дава само на три. Ако се разделят с Лотус, ще имат свободно място за Мейнър. „Въпрос на капацитет е с Менър, защото в крайна сметка не знаем какво става с Лотус и Рено. Затова все още държим всички варианти отворени“, заяви Волф и допълни, че засега не се говори за обмяна на пилоти.
Резервният пилот на Мерцедес Паскал Верлайн направи доста тестове за тима и се надява скоро да си намери състезателно място във Формула 1. В момента германецът се състезава в DTM, а в началото на годината тестваше и за Форс Индия.
„Не сме говорили с Менър за пилоти все още, защото е твърде рано. Аз подкрепям Паскал, защото върши страхотна работа в DTM и беше изключителен във Ф3. Определено виждам потенциал в него за Формула 1, но в момента фокусът ми единствено върху отбора и как да спечелим шампионата. Надявам се следващата стъпка да е намирането на подходящо място за Паскал. Форс Индия беше възможност, но тази врата се затвори. Сега трябва да наблюдаваме пазара и останалите отбори, но не сме под напрежение.“