Хонда ще използва последната си 3-а за сезона спецификация за Гран при на Бразилия в болидите на Торо Росо. В предишния кръг в Мексико японците внедриха по-старата втора версия, тъй като искаха на настроят по-добре агрегата си при условия с голяма надморска височина – 2200 м. Те считаха, че ще е по-добре за целта да имат на разположение предишната версия, тъй като я познават и разбират по-добре.
За Бразилия обаче това няма да бъде нужно, тъй като там надморската височина не е толкова екстремна – около 800 м. Затова в Торо Росо ще карат с последната спецификация, за която се смята, че е по-мощна от тази на Рено.
Ред Бул не използва последната 3-а версия на френския доставчик в миналия кръг в Мексико заради това, че тя не може да работи добре при голяма надморска височина, като се очаква в Бразилия също тя да не бъде налична в колите на Верстапен и Рикиардо.
„Темпото ми в последните състезания беше фантастично, заяви Брендън Хартли. – Направих страхотно завършване в зоната на точките в Остин, следвано от силно каране в Мексико, въпреки че там не постигнах резултата, който заслужавах.
За последните 2 кръга отивам с позитивна настройка, като ще разполагаме с последната спецификация на Хонда. Знаем, че тя ни носи много повече скорост. Освен това новите ни аеродинамични елементи ни дават по-добро представяне и изглежда пасват на стила ми на каране.“