Новият основен спонсор на екипа на Хаас – Rich Energy, ще наложи много голяма промяна в цветовата схема на болида за следващия сезон.
Тя ще бъде от черно и златисто жълто, подобно на легендарното оцветяване на болидите на Лотус от миналото и от последния период на тима във Формула 1 между 2012 и 2015 г.
Компанията за енергийни напитка отдавна имаше желание да влезе във Формула 1. Преди да стане основен спонсор на екипа на Хаас, тя искаше да купи Форс Индия, след като старият отбор на Виджай Маля бе обявен във фалит. Той обаче бе закупен от консорциума на Лорънс Строл.
След това в Гран при на САЩ изпълнителният директор на Rich Energy бе забелязан да разговаря със заместник-шефа на Уилямс – Клер Уилямс, но до сделка не се стигна. А такава с Хаас бе обявена само няколко дни след надпреварата в Остин.
Показаната цветова схема не е окончателна и по всяка вероятност ще претърпи промени, но с нея се дава по-ясна представа как ще изглежда болидът на Хаас от следващата година.
Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee pic.twitter.com/qv8dOe69De
— Rich Energy (@rich_energy) November 29, 2018