Себастиян Фетел от отбора на Ферари записа най-добро време в третата свободна тренировка на пистата Марина Бей в Сингапур. Германецът направи чудесно представяне с двата типа гуми и остави далеч зад себе си конкуренцията. Второто място остана за неговия съотборник Кими Райконен, който записа време по-слабо с 0,4 сек. Трети и четвърти се наредиха пилотите на Ред Бул, Данил Квят и Даниел Рикиардо, а едва пети и шести останаха лидерите в шампионата от Мерцедес, като Люис Хамилтън изпревари Нико Розберг с 0,4 сек.
Третата свободна тренировка започна при температура на въздуха от 30 градуса и температура на асфалта от 37 градуса.
Данил Квят поведе рано след първите излизания с меките гуми, което потвърди, че най-доброто му време от петъчния ден в никакъв случай не е случайно. Розберг и Хамилтън заеха второ и трето място, но с изоставане от 0,2-0,3 сек спрямо руският пилот на Ред Бул.
Пилотите на Ферари обаче излязоха с нови комплекти меки гуми и Фетел поведе 25 минути след началото на сесията с почти секунда пред Квят, постигайки време от 1:46,728 мин. Райконен пък зае второто място на 0,8 сек от съотборника си.
Квят и Рикиардо обаче отново успяха да си проправят път към челото със следващите си опити с меките гуми. Времето на Фетел обаче не бе по силите им и те се наредиха на второ (Квят) и трето (Рикиардо) място. Руснакът бе на повече от 0,5 сек от първия, а пилотите на Мерцедес оставаха едва на пета и шеста позиция зад съперниците си от Ферари и Ред Бул.
15 минути преди края на сесията настъпи затишие, като всички се прибраха в бокса, за да сложат супер меките гуми. С тях Рикиардо поведе с повече от 0,3 сек спрямо времето на Фетел, но почти веднага германецът си върна лидерството подобрявайки с 1,1 сек своето време. Райконен зае второ място на почти половин секунда зад съотборника си, а Квят също успя да измести австралиеца и да излезе трети.
Пилотите на Мерцедес отново не се представиха добре при опитите си със супер меките гуми и останаха на пета и шеста позиции на повече от секунда зад Фетел. Изненадващо донякъде седмото място зае Фернандо Алонсо, чийто Макларън показа силните си страни на писта, на която мощността на задвижващата система не е от толкова голямо значение. Останалите места в топ 10 заеха пилотите на Торо Росо, като Карлос Сайнц успя да изпревари Макс Верстапен, а десети се нареди Маркус Ериксон със Заубер.
Така по всичко изглежда, че предстои изключително оспорвана квалификация, където обаче се очаква пилотите на Мерцедес да покажат пълния потенциал на колите си. Все пак обаче на това трасе разликите изглеждат минимални и всяка грешка се наказва сериозно.