Смятате ли, че е възможно при Renault RS 18 с цел, сваляне надолу центъра на тежеста, вертикалната опора на HALO да е свързана и по този начин продължена, през кокпита м/у краката на пилота до пода. Ако това е така, вероятно потоците притискащи пода, би трябвало да създават сила теглеща HALO надолу и леко напред. Точка на тежест, която би могла да се уравновеси от, като че ли по-голямата площ, но високо горе, на крилата на въздухозаборника над кокпита и значително по тясната задница. Смятате ли, че е възможно Renault да поднесат изненада, относно очакванията за тяхното представяне, предвид повишеното от множеството нови аероелементи челно съпротивление, вероятно и за сваляне на центъра на тежеста на долу, при повечето показани до момента коли.
Въпрос на Петър Николов