Моите въпроси са във връзка с цитат от последния брой на списанието, в който се казва, че Зак Браун (понастоящем шеф на Макларън) е ЗА въвеждане на таван върху бюджетите във Формула 1 – една болна тема още от времето на Макс Моузли. Какво подтикна Макларън да се превърне в яростен защитник на тезата за бюджетен таван? Дали не е породено от факта, че след като изгубят парите на Хонда (говори се, че японският концерн дава до 300 милиона годишно), бюджетът им ще отстъпва на тези на Мерцедес, Ферари и Ред Бул, както и очевидната липса на главен спонсор още от времето на Рон Денис?
И другият ми въпрос е свързан тясно с бюджетния таван – какви ще са последствията за трите големи екипа (визирам Мерцедес, Ферари и Ред Бул)? Дали няма да се стигне до съкращения в персонала, или това няма да бъде засегнато чак толкова?
Въпросите ги задава Иван Йорданов