Петър Георгиев ни пише: Въпросът ми е свързан с гумите за 2017 година. Защо отборите през 2015 година твърдо отказаха да се премине към 18-инчови гуми, след като това щеше да изпълни условието на Мишлен да участва във наддаването срещу Пирели за новият договор за доставчик на гуми. Аргументът на отборите беше, че 18-инчовите гуми биха имали по-слабо представяне от 13-инчовите, но дали това е истина и има ли друга причина, поради която те биха отказали?
Причината за въпроса ми е, че Мишлен щяха да доставят гуми, които потенциално биха се справили по-добре от тези на Пирели имайки предвид представянето им други шампионати като WEC, а се търси най-доброто представяне на гумите за разлика от 2011 година, когато беше направен съзнателен даунгрейд на гумите.